15 Mart 2018 Perşembe

şehr-i Sıtanbul ve İstanbul şehri...

o zamanki yaşamadığımız ama duyduğumuz...
bu zamanki yaşadığımız ve yorulduğumuz...

bir yanda bir zamanlarda ki şehr-i Sıtanbul
Nedim' in...
diğer yanda bu zamanlarda ki İstanbul şehri
hepimizin...

sakladıklarıyla koynunda
sırlarıyla...
sevdikleriyle...

anlamaya çalışıyorum bildiklerimi
ara sıra bakarken görüyorum onun sevdiklerini...
sakladıklarını...
sırlarını...
ama fark etmiyorum bile bilmediklerimi...
muhtemelen çoğunun önünden geçip gidiyorum
anlamadan değerlerini...

bazen gördüklerimi yazdığımı sanıyorum
oysa 
hem şehr-i Sıtanbul 
hem de İstanbul şehri
bilebildiğim ve görebildiğim kadarını yazdırıyor bana
ve yazmamı istediklerini...


Tuncay D. Kalemoğlu
www.tdkalemoglu.blogspot.com
25. mart. 2018, 
Kanlıca / İstanbul.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder