2 Şubat 2022 Çarşamba

YANIMIZA GELDİĞİNDE BİZE GERİ VERSİN OLUR MU...

 

'' şiirindeki '' karadutum '' kelimesini bana ödünç verir misin...'' diye sordum
'' neden...'' diye sordu
  sustum...
  sustu...

'' olur ama Mari Gerekmezyan' a da sormalıyım...'' dedi
'' peki beklerim...'' dedim
  baktı...
  baktım...

  bakıştık...

  bekledim...
  belki bin salise...
  belki bin saniye...
  muhtemelen bin yıl...

  geldi...
  merakla baktım...

'' tamam sordum ama  Mari bir şartla dedi...'' diye cevap verdi
'' neymiş şartı...'' diye sordum
  durdu...
  durdum...

'' yanımıza geldiğinde onu bize geri versin olur mu dedi...'' diyerek cevap verdi
'' olur...'' dedim
  gülümsedi...
  gülümsedim...

  gitti...
  gittim...

  ödünç verdi
  bende o karadutum şiiri şimdi...
  yanlarına gidince geri vereceğim...

  karadutum...

  
TDK
tuncaydogankalemoglu
https://twitter.com/tdkalemoglu
http://tdkalemoglu.blogspot.com/

02.02.2022
Ankara ( son düzenleme )
11.08.2021
Bodrum / Turgutreis ( ilk yazılma )

02.02

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder