10 Kasım 2017 Cuma

yenisi gelmiyor ki...

Kabaçam' a...

dedi ki arkadaşım bana bu gün
saat on otuz da
her on kasımda aynı dizeler
olmuyor ki yenileri lazım

doğru diyordu
belli ki o zamanlardan bu yana
epeydir
yıllarca
aynı yazıları yolluyordum ona
onlara
herkese
tüm arkadaşlara dostlara...

ben de cevap verdim ona
'' yenileri gelmiyor ki...'' diye...

aslında Gazi için yazdığım yazıların sonrasına
yeni yazı yazmak içimden gelmiyor anlamında
yazmıştım arkadaşıma

ama bilmeden demiştim ki ona
onun gibisi gelmiyor bir daha...

sonra dostuma şöyle dedim
bir sonraki on kasıma kadar gelirse bir ilham
ve yazarsam başka satırlarımı onun için
o zamanda bu yazı olsun senin için

işte şimdi geldi satırlar 
bekletmedi beni
ben de fazla bekletmeyeceğim seni
tam on üç saat on dört dakika sonra 
bu satırlar hem sana
Kabaçam

hem de ona...
Gazi' ye...

dostum
yenisi gelmiyor ki...


Tuncay D. Kalemoğlu



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder