3 Ekim 2010 Pazar

EN GÜZEL DOĞUM GÜNÜ HEDİYESİ...

'' Aslında çok büyük olan '' küçük mutlulukları '' tatmak isteyenlere...(TDK) ''

Nereden baktığınıza bağlı.
Bu gün yaptığım alışveriş bu güne kadar kendim için yaptığım en güzel doğum günü hediyesi alışverişi idi...

1 adet tıraş bıçağı ve jileti
1 adet arko traş köpüğü
1 adet arko traş kremi
1 adet arko traş losyonu
1 adet deodorant
1 adet diş fırçası
1 adet tüp diş macunu
1 kutu OK-prezervatif
1 adet traş çantası

***
BABA JİLET İLE KESEBİLİRMİYİM ARTIK

On altı yaşına gireli bir ayı geçti.Yüzündeki tüyler yeni oluşmaya başladı.Jilet ile hemen almamasını, alırsa hızla artacağını önermiştim bir müddet önce büyük oğluma.

Bu sabah tekrar sordu;

'' Bıyıklarımı jilet ile kesebilirmiyim artık baba? ''

'' Tamam,olabilir '' dedim ve ,'' Ama kendi traş takımlarını kullan artık,dur ben sana bu gün ilk traş setini alayım. '' dedim.

Aslında ona bir erkek için gerekli bir traş çantası ve içindekileri almaya karar verdim o an.

***

EN GÜZEL DOĞUM GÜNÜ HEDİYESİ...

Çok hevesli değilimdir her yıl kutlama yapmak için.En yakınların ile olmak ve basit bir kutlama hep yetmiştir bana.Elli dört yaşıma girdim.Bir kere fakülte yaşantımda bu işlerde pek faal ve istekli bir arkadaşım sürpriz yapmıştı bir kutlama partisi ile.Bir kere de ellinci yaş kutlaması yapmıştık aileler,akrabalar,çocuklar ile,epey bir kalabalık idi.İkisi de çok güzel geçmişti açıkcası.

Onun dışındakiler bazen yalnız,bazen bir-birkaç dost ile,bazen anne baba,son yıllarda ise aile arasında oldu hep.

Ama,
ama bu günkü anlamlıydı bir farkla.
Kendim için doğum günü hediyesi almaya çıkmıştım çarşıya...

Büyük oğlum için bir tıraş takımı seti almaya...
Bu şans idi doğum günümde...
Bluğ çağına gelen ve ihtiyaç hisseden bir oğula sahip olmak ve
bu tıraş setini ona alabilmeyi yaşamak.

Ondan ötesi bunu farkedip tadına varmak...

En büyük doğum günü hediyem...
Şükür...

Tuncay D.Kalemoğlu
03.Ekim.2010

------------------------------------------------

Hayat,
ne dündür,ne bu gündür,ne de yarındır...
Hayat,
yaşanan andır...

Tuncay D.Kalemoğlu
------------------------------------------------




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder